sobota, 26 maja 2012

,,I tak pójdę z tobą do Nando’s. "


Z chłopcami z One Direction znasz się już 6 miesięcy . Louis jest twoim przyjacielem od jedzenia marchewki, Zayn doradcą w  sprawach mody, Harry i Liam są twoimi przyjaciółmi, którym możesz się wygadać zawsze nie zależnie od pory dnia, a Niall? Ten słodki blondynek jest nie tylko twoim przyjacielem, ale również najwspanialszym chłopakiem jaki chodzi na tej ziemi. Właśnie kończysz ostatnią klasę liceum tak samo jak  Niall. Siedzisz właśnie na angielskim, który jest twoją ostatnią lekcją na dzisiaj. Niall ciągle puszcza samolociki na twoją ławkę, oprócz jednego, który wylądował na biurku pani Thomas. Jak każda nauczycielka postanawia na głos przeczytać treść ,,Dziś po lekcjach w Nando’s?”
-Oj Niall wam nie wolno umawiać się z nauczycielami- mówi, a cała klasa w śmiech.
Nareszcie zadzwonił dzwonek. Niall wyszedł z klasy jako pierwszy ponieważ się lekko zawstydził. Wybiegłaś za nim i wskoczyłaś mu na plecy, ale po chwili zeszłaś i powiedziałaś mu na ucho
-I tak pójdę z tobą do Nando’s.
Niall uśmiecha się od ucha do ucha i  mówi
-No nie wiem nie każdemu zdarza się iść na randkę z panią Thomas.
-Ok. jak wolisz iść z jakąś pomarszczoną babą niż ze mną to droga wolna. – powiedziałaś lekko zdenerwowana. Odeszłaś w stronę wyjścia udając obrażoną.
Niall cię dogonił i objął ramieniem.
-Oj nie obrażaj się. – chciał ci dać buziaka w policzek, ale ty się odsunęłaś. – no ja tylko żartowałem. Przecież wiesz, że wolę iść ze swoją najseksowniejszą i najpiękniejszą dziewczyną jaką tylko znam. –uśmiechasz się lekko i tym razem nie protestujesz i pozwalasz, aby Niall cię pocałował.
-No dobra już ci wieże szkoda tylko że ja nie mogę powiedzieć tego samego o swoim chłopaku. – mówisz z szerokim uśmiechem.
-Osz ty! – Niall mówi z udawaną uwagą.
-Żartowałam. - uśmiechasz się do niego.
Zaczynacie się śmiać i objęci idziecie do Nando’s.
_________________________________________________________
No hej mamy kolejny imagin tym razem z Niall'em. Mam nadzieję, że się wam podoba :D
Bardzo wam dziękuje za wszystkie komentarze i wyświetlenia bloga. Jeśli lubicie czytać moje ,,wypociny" to zapraszam na mój drugi blog tym razem z opowiadaniem o One Direction http://newlife-1direction-love.blogspot.com/. Mam zamiar napisać dziś kolejne imaginy, bo wpadło mi parę pomysłów, ale nie wiem kiedy je wstawię. 
Czytasz = komentuj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz